Banyo yaparken oturması ve banyoyu sevmemesi daha da nefret etmesine neden olabilir bence . Oğlum banyoyu çok sever bir gün fileye yatırmak yerine oturtmayı denedim kıyameti kopardı . Yüzüne su geliyor nefesini toplayamıyor falan çok huylandı . 1 yaşına çok az kaldı hala filede yıkıyorum yatırarak . En azından olaysız mutlu bir banyo oluyor onun için