Sumeyra87 canım emzirme tok olduğunu da biliyorsan kesinlikle alışkanlık yapıyor benim bebeğim de beş aylık uyku gerilemesinde çok çok uyanmadı ama sabah karşı uyanıyordu ben de emziriyorum emziriyim de biraz daha fazla uyusun diye ama aynı saatte uyanıyordu sonra bi baktım 5 buçuk 6 buçuk arası emmeye uyanıyor ben de şimdi emzirmeden uyutuyorum dün uyanmamıştı bugün yine uyandı böyle böyle alışacak inşallah yoksa uykum mahvoluyor sabah beş buçukta bi uyanıyorum sonrası yok