Bebisiiiim ya simdi kriterim aksam 8 8.30 da uyumasi ki bu 3.aya girene kadar boyleydi yani gunduz yarim saat bile olsa uyur aralarda aksam 8 8.30da gece uykusuna baslardi.bu ay bisi oldu gunduzler cigrindan cikti memede uyuyor yatakta uyuyor uyaniyor memede yine uyuyor filan bi degisik.ama gece uykusundan odun veremem dedim gunduz senin dedigin gece benim dedigim dedim.aksam uyuyor iste bazen 2 de kalkar bazen kalkmiyor anlamadim kendi 3.55 te uyandi emzirdim 4.30 a kadar emdi sonra gozler once kapali ama kucakta azcik beklesin dedim hemen yatirmiyorum gozler acildi bu sefer.ama uyku var belli memede uyumak istiyor iste sikinti burda.ama uyuttum yine uyandi yine uyuttum 6.45 e kadar yani acikabilecegi saat o dedim.tabi yine emerken uyukladi 7.15 e kadar.aslinda kendi kendine uyanmasi gereken saat bu ama bizimki memede uyumak istedigi icin boyle yapiyor.cok uzun oldu 😆