Merve87 UsengecHatun daha dikkatli davrancaksınız temizlik konusunda yapacak bişey yok üzmeyin kendinizi bu aşıyı olmayan bir sürü de çocuk var dediğim.gibi sadece önlem çünkü aşı olanda yakalanabiliyor..
prenses53d UsengecHatun Canım rotavirus asisi 2 farklı şekilde birincisi 2 dozluk 2.si 3 dozluk git bi bilgi al belki 2.rotavirus aşısını yani 3 dozluk olanı yaptırabilirsin