UsengecHatun İyi geceler kızlar Rota virus aşısı ne zaman yapılır ? Kızım 4 ay 12 günlük geçmi kaldık? Bundan sonra yaptıra bilirmiyoz ? Ve ya yapması zorunlumu?
Birminikannesi UsengecHatun 3aylık olunca sanırım doktorumuz bu kontrolde yapılcagını söyledi üç aylık olucaz
Rules UsengecHatun 3 ve 5 te iki doz yapılıyor doktorunuz sormadı mı? Bilmiyorum şuan yapılır mı bi doktorunuza danışın
araf12 Benim oğlum 4 ay 20 günlük bugün hasta olduğunu öğrendim doktoru geç kaldınız vurmak için dedi
Marrylina13 UsengecHatun zehirli ishal ve buaralar çok yaygınlaştı şiddetle tavsiye ediyorum geç kalma fln yok doktorunuzla görüşğn ztn su gbi bişe agızdan alıyo o
araf12 UsengecHatun oğlum 3 gündür hasta ishal kusma ateş bunlar hiç durmuyor ateşi hiç düşmüyor vücudu buz gibi başı ateş gibi kalıyor doktorumuz mardinde şuan salgın var dedi
Yagmuralmila UsengecHatun isteseniz 2.ay ve 4.ay yaptırınız.. isterseniz 3.ay ve 5.ay yaptırırmalisiniz.. ilk doz 15hafta sonrasına bırakılmamalı.. ikinci dozla arasında en az 4 hafta olmalidir
Prenssmusta UsengecHatun bizde bugün 3aylık olduk ve doktoru arayıp sordum nezamana kadar yaptırmamız lazım diye,3 ay 10güne kadar yaptırmanız lazım demişti ilk dozunu
Muhasebeciana UsengecHatun İlk doz 2.ci ayda olirsa ikinci doz 4.cu ayda olur ilk doz 3.cu ayda olursa ikinci doz 5.ci ayda olur 4 aylik yapilirmi yapilmazmi doktoruniza bir danisin isterseniz en saglikli bilgiyi kendisi vericektir
Merve87 UsengecHatun 3 ve 5 inci aylarda yapılıyor zehirli ishale karşı bir önlem yaptırdığınızda bile yakalanma durumu var biz yaptırdık önlem amaçlı doktorunuzla görüşün belki günü gecmediyse yapar..
Merve87 UsengecHatun daha dikkatli davrancaksınız temizlik konusunda yapacak bişey yok üzmeyin kendinizi bu aşıyı olmayan bir sürü de çocuk var dediğim.gibi sadece önlem çünkü aşı olanda yakalanabiliyor..
prenses53d UsengecHatun Canım rotavirus asisi 2 farklı şekilde birincisi 2 dozluk 2.si 3 dozluk git bi bilgi al belki 2.rotavirus aşısını yani 3 dozluk olanı yaptırabilirsin