@ozlemmneco 8 10 yıl önce falan tabancayla delirmiştim kapandı sonra iğne ile bi daha deldirdim bu da asla kapanmıyor 😂 takmadığın zaman delik öyle duruyor, hele bi de makyaj yapınca daha belli oluyor 😂 delirmenin ikisinde de problem yaşamadım ama sonradan sıkılırsan falan o deliği unutma derim 😂