ozlemmneco ben deldirdim henüz lise 1 deydim rahat 10 yılı var 😀 tabancayla deliyorlar ağrı falan hissetmiyorsun o an ben deldirdiğim yerde taktıklarını ertesi gün çıkarmıştım ama bu kadar erken çıkarmamak gerek. Kişiden kişiye değişiyor ya hassasiyetle alakalı benim burnum hiç şişmedi iltihaplanmadı ağrı sızı olmadı mesela . Ama burnunuza taktıklarınız kayboluyor diyeyse bildirmek isterim hızmalarınız da kaybolacak