3 aylığız cuma günü ilk dozu olduk dün akşam vucüdunda kabarık lezyonlar oluştu hemen acile götürdük geçmişti alerjik reaksiyon dedi böyle oluşup kaybolabiliyormuş bugün birazcık daha oldu ama aşıdan mı bilmiyorum öksürük burun akıntısı burun tıkanıklığı hapşırma da var anlayamadım neden olduğunu