araf12 Bnsu ben geç kaldığım için aşı yaptıramadım oğlum şuan rota vürüsü ne yapacağımı bilmiyorum ilaçlarla ateşi düşmüyo ishali durmuyor daha ağırlaşsa hastaneye yatmak zorunda kalacaz😢😢
Blgnkrkmaz araf12 Allah yardımcınız olsun.geçen sene oğlum 3 yaşındayken olmuştu 3 gün hastanede yattı çok ama çok zor ve yıpratıcıydı hem çocuğum için hem benim için
Muhasebeciana Bnsu hic bir sorun yasamadik her iki dozundada cok sukur sadece ilk dozdayken asidan eve geldikten sonra sulu civik bir kaka yapti sadece kizim doktorumuz normal dedi
Bnsu Blgnkrkmaz yan etki yaşadık 1 hafta daha yeni yeni düzelmeye başladık orta derece rota hastalığını yaşadık 1 gece hastanede geçirdik
Bnsu Blgnkrkmaz çok zor gerçekten Allah bidaha düşürmesin hastanelere inşallah yavrularımızı hiçbirimizi 🙏
araf12 Blgnkrkmaz ben erken farkedip hastaneye götürdüm doktor şuan hafif geçiyor çok dikkat etmen gerek ağırlaşsa yatırmak zorundayız dedi☹️😢
Omus35 Blgnkrkmaz nasıl anlıyorsunuz belirtisini ben bugün götürdüm yaptırmak için ve geç kalmışsınız dedi doktor yapmayı göze alamam dedi şuan bebeğim 3 ay 19 günlük çok endişeliyim
Omus35 Blgnkrkmaz nasıl farkettiniz bir arkadaşa daha yazdım hatta ben bugün götürdüm doktor çok geç o riski göze alıp yapamam dedi 3 ay 18 günlük bebeğim
Sym-d-a FrdCN bizde 2 aylıkken önce sağlık ocağında bir koldan iki bacaktan aşı yapıldı aynı gün doktorumuz çağırdı ve rota vürüsü aşısını yaptı ikinci dozda 4 aylıkken denildi
Bnsu Omus35 her aşı her bebekte aynı tepkiyi vermiyor ama yaptırmalısınız çoğunluğa bakıldığında bir çok bebekte hafif ufak tefek yan etkiler olmuş
arikinannnesi Bnsu biz bir hafta önce yaptırdık az olmakla beraber ishal + mukuslu kaka oldu kızımda. oda normal dedi doktorumuz.ateş uykusuzluk huzursuzluk yaşamadık çok şükür 2. dozu 5.ay da olacağız inşallah 🙏🏻 yatırmayı düşünüyorsanız kesin yapın derim.