Emir1806 yok özellikle sordum aynı aşı 1 yaşında da yapılacak dedi. Bundan 2 ay önce, 9.ay aşısı elimizde yok aynısını sonra 1 yaşta olacak demişti. Şimdi gelin yapalım dediler e aşı ellerinde olmasaydı nolacaktı yani şart değil gibi bu aşı anlam veremedim