Emir1806 kızlar 9 ay 7 günlüğüz kızamık aşısı erkene alındı demişlerdi sağlık ocağıda 9.ayda gel aşısı var demişti. ama bir kaç kişi 1 yaşında yaptır diyor. isteğe bağlımı mecburimi sağlık ocağıda aramadı??? siz yaptırdınızmı yada1 yaşını beklemelimiyim??
Tatlihayat Emir1806 kızamık arttığı için 9. aya kondu. Biz yaptırdık. Sağlık ocağından bizide aramadılar ama kontrolde tembihledi hemşire getir diye.
Aysenurkd Emir1806 bizi de aradılar getir aşısı var diye. Halbuki öncemi gittiğimde 9.ay aşısı elimizde yok Türkiye geneli sıkıntı demişlerdi. 1 yaştaki aşının aynısıymış neden 2 kere oluyorlar bilmiyorum 🤷🏻♀️
Egemen16 Emir1806 bnm oğlumun dün 9.ay kontrolü vardı özel hastanede takipte olduğumuz doktor devlet aşılarını da yapıyor ücretsiz zaten kızamık aşısınıda yaptı hafif ateşlendi ama dişte çıkarıyor başka bir sorun olmadı
Mommyishome Emir1806 benim ebem ve doktorum da bekle 1 yaşınu yaptırma dedi neden diye sordum ama tam bi cevap alamadım
Emir1806 Tatlihayat saol cnm benide 7. ay kontrolünde tembihlemişti ama götürmedim henüz. yarın arıyım bi tekrardan.
Emir1806 sonsuzmutlulukkk aramıyorlar benide. eski hemşire arıyordu da değişti şimdi. telefonuda açmadılar bugün burdan bi sorayım dedim
Emir1806 Aysenurkd 9.ayda yaptıklarını tekrar mı yapıcaklar 1 yaşında. o öne çekildiyse 2 kere yapcaklarını sanmıyorum
Aysenurkd Emir1806 yok özellikle sordum aynı aşı 1 yaşında da yapılacak dedi. Bundan 2 ay önce, 9.ay aşısı elimizde yok aynısını sonra 1 yaşta olacak demişti. Şimdi gelin yapalım dediler e aşı ellerinde olmasaydı nolacaktı yani şart değil gibi bu aşı anlam veremedim
Emir1806 Mommyishome sanırım salgın yüzünden öne çektiler. ama bende birkaç kişiden duydum doktoru 1 yaşını bekleyin demiş
Emir1806 Mommyishome bende bilmiyorum kızamıkta çok görülmeye başlamış çocuklarda o yüzden öne çekmişler diye duydum