Selam kızlar belki aranızda eski postlarıma yanıt verenler olmuştur yanıt veren herkese çok çok teşekkür ederim defalarca emzirme ile ilgili post açmıştım beceremediğimi yapamadığımı falan anlattığım şimdi ise başardığımı anlatmak için post açıyorum bide şu var ben emzirdiysem gerçekten herkes emzirir 😂 zor bir sezeryan ile doğum yaptım hastanede sütüm gelmedi veee mememin ucu yoktu ne yazıkıı ama buna rağmen her gelen hemşire memelerimi sündüre sündüre bebeğin ağzına sokmaya çalıştılar ve hunharca acıyan kanayan iki adet memeye sahip oldum eve geldik 3 . Gün sütüm geldi ama ne yazıkkı sezeryan yaramdan ve göğüs yaramlarımdan ne bebeği tutabiliyodum nede emzirebiliyodum böylelikle bebeğim sarılık oldu telaştan hemen süt sağma makinesi alıp sütümü sağıp kaşık ve şırınga ile vermeye çalıştım ama yok hiçbirşekilde yutamıyordu oğlum silikon uç denedik onunlada ememedi şırınga ile çektim hemen geri kaçıyordu meme ucum demem oki denemediğim yöntem kalmadı son çare olarak biberon verdim tüm tehlikeleri atlattıktan sonra sarılık vs ve benim acılarım geçtikten sonra inat ettim bırakmadım bu işin peşini oğlum almak istemedi mememi o ağladı ben ağladım eds falanda yapamadığımız için ilk zamanlar önce biberon verip sonra meme teklif ettim çok zorlamadım ağladığında sakinleştirip yeniden teklif ettim ve evet mutlu son bir buçuk ay sonra emziriyorum 😍 bu dönemde emziremediğim için beni yetersiz gibi hissettiren mamaya zehir gözü ile bakan herkesten nefret ediyorum herkes emzirmek zorunda değil bir kere mutlu anne mutlu bebek olayına bende katılıyorum ben istediğim için emzirdim ama bir anne istemiyorsa emzirmeyebilir benim düşüncem bana bu forumda yardımcı olmaya çalışan tüm annelerede tekrar teşekkür ederim Allah herkese kolaylık versin ❤️🙏🏼