serifetasbas Defnemiraymoms Kesinlikle destek her zaman İyi oluyo canım bizimki evde değildi ama işi olmadıkça aradı sürekli öyle destek verdi geçer inşallah kuzum ya ölçtün mü ateş kaç şuan ateşten sonra vücudunda kırmızı döküntüler oluyo görünce korkma canım
Dndulgr Defnemiraymoms ben de bi kere vermiştim ağrı kesici olduğu için ateşi 37.9 Du. Sıkıntı olmaz yani bence.