Biz daha olmadık aşı ancak oğlumun ateslendiği bir süreç olmuştu. Ateşini takip edin, evin sıcaklığı sıcak değil normal olsun, bebeğin de üzerini ince tutun. Zaten calpol vermişsiniz panik yapmayın. Gerekli olursa 8 saat sonra yine çay kaşığı ile verirsiniz. İçinizi ferah tutun yükselmez Allahin izniyle..