Mommyishome merhaba. Bu kadar kendinizi kasmanıza hiç gerek yok. Bizim doktorumuz hiç korkutmadı süt ve bal hariç her şeyi ama her şeyi yedirmemi söyledi. Allerjik besinleri bile vermemi söyledi ama onları kontrollü bir şekilde. Ben de 5 buçuk aydan beri her şeyi veriyorum asla sorun yaşamadık aksine bu şekilde seçici olmuyorlar. Püre, çorba, pütürlü, katı, sıvı… Her şekilde her şeyi verin ve alışsın. Allerji de çocuğu öldürecek bir şey değil sonuçta her şeyin çaresi var farkeder farketmez götürürsünüz olur biter. Lütfen korkmayın bu çok katı olan doktorları anlamıyorum zaten anneler korkuyorlar çocukları için birde bunlar korkutuyorlar. Unutmayın hiçbir besin öldürücü olarak yaratılmadı kendiniz yediğiniz her şeyi ona da verin o da insan çünkü. Tek dikkat etmeniz gereken miktarları. Ona bebek olarak porsiyonlayın, ağır olan şeyleri (Kendinizden pay biçin işte çok gaz yapan, yağlı olan, acı olan, baharatlı olan) erteleyin büyüdükçe verin. Ama kalan şeyleri rahat rahat yedirin. Allerjik olanları da deneyerek lütfen.