Mommyishome Mandalina ve portakal asitli içeriğinden dolayı pişik yapabiliyor. 11 aylıkken verdim 2 hafta pişiği oldu ve sürekli kanadı. Bu yüzden bir süre vermeden devam ettim. 1 yaştan itibaren tekrar denedim sorun yaşamadık sonrasında. Deneyin, bir sorun görmezseniz devam edin. Ben oğluma 6.ay ve sonrasında yiyebildiği kadar verdim tadımlar sonrasında. Anne sütü yanı sıra ek gıda ile ilerliyorduk. Yemek istemediğinde zorlamıyor, sonrasında tekrar deniyordum. Şu an 17 aylık bir sorun yaşamıyoruz ek gıda da, ayına uygun her şeyin tadını biliyor, denemesine fırsat veriyorum. Bazen yemek istemediği oluyor yine zorlamıyor sonrasında tekrar veriyorum. Her meyveden meyve suyu yapıyorum, sabahları kefir içiyor mutlaka.