Herkes mesajımı görür mü bilmiyorum yazan dua eden herkesten razı olsun. Korkudan gece acamamıstım sabah açtım sağmaya çalıştım ama delikten kan çıkmaya başlayınca korktum. Annem çık kötü oldu mutfağa gectı orda düştü bayıldı. Eve ambulans çağırdık. Sağmaya başladım. Sağdıktan sonra pansuman yapıyoruz günde bir kere de göğsümü sıkıp oradaki kanı delikten akıtmamız gerektıgını soyledı doktor. Yoksa kan toplanır ödem oluşurmuş. Uğraşıyoruz inşallah bir an önce biter.