Han30 nasıl oldum bende anlamadım bebegım o gün çok güzel emmişti. Akşama doğru göğsüm birden tas gibi olmustu ama bu şey değil sadece göğsün bütünüyle şişmesi değil. Belli bir bolgesı kitle gibi sisiyor. Ve titreme vardı bende. Herkes çok sıcak derken bn zangır zangır titriyordum. göğsünüzün belli bir bölgesinde kitle olur olmaz masaj sıcak havlu uygulaması yapın herkesınki böyle ilerlemiyor oku üç güne iyileşiyor. Endişelenmeyin. Emzirme hemşiresi bana bebehın 15 dakıka aktıf emip yumuşatıyorsa göğsünü sağma demişti