Kbrdn Kbrdn e sızın daha yenıymıs gıdenınkı lohusalıkta ınıyır zaten bende zamanla gıttı sandım benım 8 ay oldu 49 kıloyum karnım şiş kocaman anlamadım gıttı
Kbrdn MetehanZ 8 ay olcak adet olmadım benım de asırı bır şişlik var sizinde öylemıydı kılom yok normaldr de gobeksız bırıydım suan 4-5 aylık gbı ama:(
MetehanZ Kbrdn evet evet hatta adet olmadan üç gün önce kocam dalga geçer gibi kız sana ne oldu iyice şiştin dedi inan ondanmış sonra adet olunca eşim bile karnın baya bi inmiş demişti
Kbrdn MetehanZ hadi agzınız bal olsun ben aylar gectıkce korkmaya basladım böle kalırsam dıye zaten baska seylerde var biranonce olsamda inse bari
kuzeyto DurununAnnesi12 rezene cayi mi sadece, ya ben eski kiloma dondum ama gobek var ya. Zaten yapi olarak gobege musaittim hep
Egemen26 DurununAnnesi12 58 el hamile kaldım 80 kilo doğurduk şuan 67 tim bi türlü veremiyorum gitmiyor