Mumofasil Alya88 ben de utanıyorum. Ama ben koşup yapma diyene kadar 1-2 kere yere vurmuş oluyor. Artık yüksek sesle oğlum evladım diyorum ki elimden geleni yaptığımı anlasınlar ama nafile.