Kizlar gerçekten çok yoruldum artik yani hiç bir anlam veremiyorum sabahtan aksama kadar bir cocuk neden bağırır ya kafayı yemek üzereyim sabah ağzını bir aciyor aksam 10 a akadar karni tok altı temiz her türlü tahlili yapıldı sukur bir şeyi yok ama sanki bir yeri koparmiscasina bagiriyor hiç bir şeyde durmuyor oyalanmiyor 😔 7 aylik olduk 7 aydır bir gün mutlu olduğunu görmedim bir kere güzel giydirip fotoğraf çekemiyorum bir yere gidip insan içine çıkmak ne mümkün ne zaman her şey yoluna girecek artik