Esliminannesi Adanurymn kaşık mamalar muhallebiler herşeyi anne sütüyle yapıyorum zaten canım ama anne sütünü doğal içmesi lazım ki bağırsakları zarar görmesin. Hep katı gıda yiyeyim diyor maalesef
Esliminannesi Ozlembade çok ücra bi ilçedeyiz canım ya . Alt komşumun sütü yok , kızını bi kez emzirdim bir ay var kızımla arasında. Sütüm çok vereyim sağıp diyorum onu bile istemiyor insanlar bi garip . Ben olsam abanırım yeter ki çocuğum anne sütü alsın diye 😏
Esliminannesi kubusss bak kuzum birinin sütü 160 çıkar ama sudur doyuruculuğu olmaz bebek kilo almaz . Birinin sütü 60dır ama yağlıdır bebeğe her damlası yarar . Anlatabiliyor muyum 💋
Esliminannesi Ozlembade bi arkadaşımın bebeği erkek . Keşke kız olsaydı kapında yatardım emzir diye diyo. Kimi bilemez kimi bulamaz bacım 😂