Esliminannesi Merhaba kızlar kızım 7 aylık anne sütünü sağıp veriyordum son bir haftadır anne sütünü içmiyor mamayı içiyor . Mamayı değiştirip aptamile geçtim galiba tadını beğendi . Mamayı anne sütüyle karıştıran oldu mu . Mama oranını düşürüp ?
Adanurymn Esliminannesi biz mama kullanmadik ama ben kendi sutumle mesela hero baby kasik mama diye geciyo sanirim onu sutumle sulandiriyorum su katmıyorum mama da nasil olur bilemem
Esliminannesi Liva-Seyma ne kadar süre böyle devam ettiniz . Ya benim sütüm çok buzluk doldu çöpe gidecek 😞
Esliminannesi Edamavi bacım bence rabbim verirse veriyor vermezse kesiyor gerçekten bak . Hiçbirşeyde yapmadım ablalarım da hiç süt olmadı genetikte değil anlıcan. Hatta günde bi gündüz bi gece sağıyorum yine de azalmadı
Giizz Edakk tamam sonuç olarak ilk kaynatıyorsunuz :) onu demek istedim bende. Anne sütü ile mama karıştırılmaz
Esliminannesi kubusss o zamanlar emiyordu 4,5 aylıkken bıraktı tatlım ama sağdığımda 60 80 filandı galiba
Esliminannesi kubusss bak kuzum birinin sütü 160 çıkar ama sudur doyuruculuğu olmaz bebek kilo almaz . Birinin sütü 60dır ama yağlıdır bebeğe her damlası yarar . Anlatabiliyor muyum 💋
Esliminannesi Adanurymn kaşık mamalar muhallebiler herşeyi anne sütüyle yapıyorum zaten canım ama anne sütünü doğal içmesi lazım ki bağırsakları zarar görmesin. Hep katı gıda yiyeyim diyor maalesef
Esliminannesi Ozlembade çok ücra bi ilçedeyiz canım ya . Alt komşumun sütü yok , kızını bi kez emzirdim bir ay var kızımla arasında. Sütüm çok vereyim sağıp diyorum onu bile istemiyor insanlar bi garip . Ben olsam abanırım yeter ki çocuğum anne sütü alsın diye 😏