[silindi] İki gündür durmadan gaz çıkarıyor ama bi türlü kaka yapmadı. İki damla zeytinyağı verdim bana mısın demedi. Sürekli ayaklarını sallıyor rahat durmuyor. Tükendim artık. Sallamaktan bacaklarım uyuştu😭
Ayboramm [silindi] ben tuvalate oturtur gibi tutuyorum karnı sıkışınca yapıyor bir dene tut bekle biraz
miladeniz [silindi] benım kızım 3 aylık 8 güne kadar yapmadıgıda oluyor doktor normal dedi ama cocuk kıvranıyo
Sinemisssss Benim de öyle 2 gün üstüne az önce yaptı ama daha pzt sordum doktora gaz çıkarıyorsa 1 haftaya kadar yapar sorun etme dedi
Ftmsrt miladeniz benim de öyle ama dün doktor öyle bişey yok dedi özel hastanede. üniversitede 7 güne kadar normal dedi bende anlamadım ama ağlama krizleri durmuyor ıkınıp duruyor poposundan gaz da çıkarıyor
lalenurr966 [silindi] Ballkabağı ve kuru kayısı püresi yaparsan hemen rahatlıkla kakasını yapar canım.
Aylilams @10#11056548 ever 2 cay kaşığı. 1 yemek kaşığı naneyi temiz su cay bardağı su da 2 taşım kaynat sakın çok kaynatma acı olur. Biraz demlensin. 2 cay kaşığı için ilik olarak
TiniminiKayra @1#11055530 2damla fayda etmez canim benim bebegimde yapamiyordu doktor gunde 3cay kasigi mamasina kat dedi oyle yaptim bnde rahat yapti mama aliyosa bi dene istersen
miladeniz Ftmsrt aynı benjmdr oyle gaz cıkarıyor pıs kokuyo kaka oldugu bellı ama cıkaramıyor lavma yaptım gecen oyle yaptı zeytı nyagda verıyorum ama olmuyo işte yapamıyor
Erincinannesi @1#11055530 güzel sıcak banyo, karnına masaj yaparak. Çok rahatlatıyor ve yapabiliyor masaj sonrası.
ipekkizz @1#11055530 merhaba benim kızımda aynı 2-3 günü buldugu oluyor ama doktor 1 haftaya kadsr eger bebegi rahatsız etmiyorsa normal dedi. Siz kabak yiyin sütünüzden bebege gececeği için inşallah yapacaktır.