Hfs Yo çok da zor değildi. Sandığımdan cok daha kolay oldu. İlk zamanlar kaçırdı tabiki 4-5 kere dakika tutarak gittik geldik, şuan 1 ay olucak bir kaç gün sonra.. Öğrendi. Söylüyor. Gidiyoruz,bazen ben götürüyorum. Gidene dek daha uzun süre tutuyor. Dışarda tutuyor. Gece hep kuruydu altı hala kuru. Hazır olan çocukta kolay oluyor bence. Bir zorlama,kızma,sorun yaşamadık.