Ceylanaydemir Sakvarelo Ay bu çatlaklardan delirircem bende 2 hafta yaptım hiç bi fayda etmedi bide o kadar şansız bi insanım ki direk beyaz oldu çatlaklarım hiç kırmızı falan değil göbeğimin üstüne kadar çatlak doluu
Sakvarelo Ceylanaydemir bence yılmadan ve inanarak 1 ay boyunca yapın. Ciddi azalma oluyor. Dediğim gibi benim 10 yıllık çatlaklarım vardı. Beni memnun edecek seviyeye geldiler. Bir ay daha yapmayı düşünüyorum bakalım
kubusss Sakvarelo canım zahmet olmazsa markayı yazar mısın bende almakbistiyorm ya da link atar mısın 2 aylk bebehim var ve göbeğim çol çatlak gçbekten aşağıdalar allahtan:(
Ceylanaydemir Sakvarelo ne güzel ne mutlu size ama o kadar girintili çıkıntılı ki hele ışık vurunca diyorum ceylan uğraşma boşuna bunlar o çukurluktan hayatta çıkmaz 🥲
Sakvarelo kubusss canım ben aktardan aldım yağları. Dermatollerı 0.75 mm eşim aldı. Trenyoldan bulabilirsin hemence. Ben link koymayı bilmiyorum 😕
Mirayse Woody bu dermaroller kac mm lik kullanıyorsunuz bende almk istiyorm yeni doğum yaptık göbek deliğimn üstğnde catlaklar var doktor kırmızıylen gecer ancak dedi bana kantaronla masaj yap dedi ama bende dermorpller daha mantıklı
Kiziminannesi Woody o ne acaba bilgi verirmişsiniz benim de bacaklarımda çatlaklar kaldı doğum sonrası da etkili olur mu acaba