Ygll Sakvarelo doğru söylüyorsunuz biraz geçiyo sonra siliyorum mecbur kokmasın diye. Emme sürecini atlattık tan sonra daha iyi olacak. Bunca yıl durmuş az daha duru versin çatlaklar :) teşekkür ederim cevabınız için🙏
HilalGokalp fatmanergis benim çatlağım çok yoktu. Kalçamda 2 3 çizgi vardı. Lierac çatlak giderici jel sürüyorum gitti sayılır.
fatmanergis HilalGokalp çatlak önleyici olarak kullanılıyormuş çatlak oluştuktan sonra bi faydası olmuyor dediler o kreme 🤷🏻♀️
fatmanergis Ezgiasya tabi etiketleyeyim orda daha detaylı Bilgi var bende ürünlerim gelince başlayacağım
HilalGokalp fatmanergis çatlak önleyici farklı gideri farklı krem onların. Yani ben Doğumdan önce farklı krem Doğumdan sonra farklı krem kullandım