Krm6321 VALLA he ay her hatta atak geçiriyorlar ne bu ya biz annenler de atak geçiriyoruz 😄benimde iki ay beş günluk bende demek 2. Ay atağı geçiriyoruz
KaanAtaM Bizimde bugün tam 3 ay oldu bendede meme reddi var ama mamayı alıyor hiç uyku yok huzursuz ne zaman geçer acaba 😔😔
Fulyaalinmina Busraabdullah 3. Ay atağını bilmem ama 4. Ay atağı tokat gibi çarpıyor 😂 haberiniz olsun
DorukArasMoms Busraabdullah Çok merak ediyorum önceden annelerimiz bizi büyütürken yok atakmış bilmem ne bilmezmiş bizim şimdiki nesil mi farklı ben onu anlamıyorum kötülemek amacı ile yazmıyorum yanlış anlama sadece merak ediyorum. Bende yaşıyorum oğlumda 2 ay 20 günlük
Busraabdullah DorukArasMoms aynısı buyullerimden de duyuyorum cnm emi ol haklisin valla öncekiler cocuklariyla ilgilenemiyomus bile agliomu aglio uyuyomu uyuyo gazms atakms blmiolarmski
DorukArasMoms Tgbabrn ay gerçekten ya analarımız zamanında gözleri uyutur ne güzel aile ile vakit geçirirmiş oyunlar oynanirmis bizde ne mümkün uyusa da yemek yapsam diye gözünün içine bakıyorum valla 😁
DorukArasMoms Busraabdullah E o zamanlar nasıl oluyormuş aman şimdiki çocuklar en ufak soğukta hasta oluyor önceden doğurmuş sırtına çocuğu sarıp tarlaya giderlermiş hic te hasta olmazlarmis bizimde şimdi herşey hazır evler sıcacık ama yine de hastalanıyor işte
Fulyaalinmina Busraabdullah meme reddi mama reddi sürekli ağlama uyku sorunu uyku gerilemesi bitmeyen çığlıklar ağlama krizleri ve niceleri
Busraabdullah DorukArasMoms sakinilan hose çoksatar diye bir söz vardır cnm bizimki o hesap aman sole olmasın aman böle olmasn aman ağlamasın başında pervane olduğumuz için böleler simariklar çocuklarda suç yokki anne baba da 😀😀
Fundakara Fulyaalinmina 3.ayı atlatmAya başladık diye seviniyorum bende 3 ay 12 günlük oğluşum☺️ Ama bu yorum beni yıktı
fatosd36 Busraabdullah sizinle aynı gün doğum yapmışız benimkinde sürekli emmek istiyor verince duruyor sonra azıcık uyuyor kalkıyor bidaha istiyo vermeyince ağlıyo
Busraabdullah fatosd36 aa öle mi hangi hastanede doğum yaptınız benimkindede meme reddi var ağlamadan verdin verdin yoksa hayatta almio
DorukArasMoms Busraabdullah ay gerçekten çok doğru şimdiden aman söyle oldun böyle olsun dedikce birşeyler ters gidiyor 🙄