Bende dogdugu gunden beri bimin bezini ve islak mendillini kullaniyorum gayette memnunum fazla para vermeye gerek yok hepsi cope gidiyor pisik olmadigi surece ayni gorevi goruyor sonucta en kaliteli en pahali bezde cok doldugunda sizdiriyor yada iz yapiyor hemen hemen hepsi ayni bence biz ilk dogdugundan beri kullaniyoruz belkide ondan olmadi neyle baslarsan ona alisip onunla gider baska bez kullanip buna gecenlerde belki yadırgamıştır ama etrafimdakilerde cok memnun