Gzmocal gamze1 bağırsaklar düzene oturuyor annesi normalmis 😄😄 ve biz yetişkinler hareket ettigimiz halde bazen gaz sancimiz oluyor bu yavrular henuz oyle hareket etmediği icin sadece basit gaz çıkarabiliyorlar. Arkadasmn bebegi 7aylik ve diyorki gaz sorunu yeni yeni bitti cunku artk örumcekte ve hareker ediyo
BetulS gamze1 benim bebegim de normalde hergun yapardi 40i gibi 2-3 gun yapmadi korktum ben de ama sonra yapti sonra yine 2 gun yapmadi 3.gun yapti yaptigi kaka gayet normaldi sonradan gun asiri yapmaya basladi bence biraz bekleyebilirsiniz belki 10 gun cok ama 4.gun gidilebilir doktora ben de sadece anne sutu veriyorum bu arada yani bu bi rutinini degistirme sekli olabilir aynisini yasadigim icin diyorum biz suan 2 ay 12 gunluk olduk ayrica sahsi fikrim ama bu kadar kucuk bi cocuga zeytinyag vb verilmesini ya da poposunun o sekilde uyarilmasini dogru bulmuyorum sadece d vutanini veriyorum onu da ocean aldim iceriginde zeytinyag var sadece belki o sekilde verilebilir yoksa minicik bi bebek icinonu sindirmek kolay olmayacaktir
gamze1 BetulS gece kakasını yaptı macun kıvamında ve yeşillikler vardı ben ıspanak yemiştim nasıl olur böyle bir şey şaşırdım kaldım🙄
Prnsannesi 7 aylık oldu oğlum hâla kendi yapmıyor kakasını 4 gün bekliyorum hep huzursuz devam eden gaz sancılarımız üzerine birde diş sancısı eklendi bi düzene oturtamadık heran ağlama mecbur fitil veriyorum rahatlasın diye yoksa çatlıcak ek gıdadan dolayı kabızlıkta oluyor Allah yardımcımız olsun
Mrvdllr Svdgnss iki hafta sonra gidicem canım doktor önce küçğk parmağı ile muayene etti darlık içinde iki krem verdi onu kullanıyorum iki hafta sonra kontrole gidi nce ne olacağını yazarım sana
Funnymom gamze1 dün aynı durumdaydık. Ben de sizin gibi çok endişe duydum ve bebek çok huzursuzdu, sürekli ağlıyordu. Bugün doktordaydık, 7 güne kadar yapmamaları normalmiş. Günde birkaç kez çiş bile yapmaları iyi beslendiklerini gösteriyormuş.
Cypl Arkadaşlar selam, benim oğlumda 49 günlük bi kaç gündür macun şeklinde yapıyor kakasını, hiç böle bi durum yaşayan oldu mu??