antikoalababy maalesef ya o günden çok kötü 40 günlük bebeğime 2 numara dar geliyor hemde lastik izi çıkıyor içim rahat etmediği için bende 3 numaraya geçtim Buda büyük geliyor, BİM’in kendi marka bezini demiyorum suan alacaklar deneyecekler hiç bulaşmasın ben memnun kalmadım sızdırıyor yanlardan çişi çok cekmiyor doğru bi bez yok ya her markada herkes bi şikayet ediyor 😀