basaknd dediğiniz gibi yutkunuyorsa sütünüz tazyikli geliyor çünkü benimde ayni sekilde 30 saniye falan emiyor luk luk yutuyor sonra ağlıyor çıkarıp tekrar veriyorum yine ayni döngü memeyi çıkarınca sütüm resmen fışkırıyor sıkmadan hemde
ama her zaman ayni değil göğsüm cok dolu olunca oyle oluyor sizde ilk biraz sağın sonra emzirin sagdiginizida kaşıkla yedirin bienalde sonra düzelir zaten