hanımlar merhaba sütümün azlığından sebep ara ara pompa yapıyordum. son üç gündür de hastane tipi medela kiralamıştık onu kullanıyordum. ama artık bebeğim emmek istemiyor, reflüsü de var ama sebep tazyik mi reflü mü bilmiyorum. yatarak emzirme geri yaslanarak emzirme makas yapma hepsini denedim yine bağırdı emmedi. daha doğrusu memeyi hiç almıyor değil, alıyor bi dakka olmadan ağlayarak bırakıyor. bu arada emdiğinde gluk gluk ses geliyordu. hani çok susayınca kana kana içeriz ya öyle bi yutkunma sesi. bir de mememi emzirmeden önce sıktığımda fışkırıyor. bunlar tazyik belirtisi mi? biberon vermek istemiyorum ( gerçi onu da almadı)ama artık çok yoruldum uğraşmaktan.sağarak vereyim diyorum ama içten içe kendim bile kabullenmedik üzülüyorum:( bi yandan da iki haftadır ne kilo almış ne boy uzaması ne baş çevresinde değişiklik var. lütfen biri bana bi akıl versin. nette gördüğüm çoğu şeyi uyguladım. tazyik demek için süt çok mu gelmedi sağlığımda öyle aman aman sütüm de çıkmıyor bi memede 40 45 cc geçmedi bugüne kadar. ben ne yapmalıyım?