Arelll yani hemşiremiz cok ilgili daha önceden de tanıyorum bir sorun olmayacağını söyledi bizim hepatit ve agızdan verilen kaldı onların ay sonuna kadar geleceğini söyledi. Tabi daha kucukler her ay aşı oluyor bunların sarkması daha kötü aşıların arasında da en az 3 hafta olmalı
Ne saçma bi iş memlekette güya sağlık ocakları ücretsiz aşı yapıyor ama bebeklerimize yaptıracağımız aşı kalmıyor