Arelll bende izmirdeyim cnm, bizde 1 tanesini bulamadık hepatit b diğerlerini vuruldu. Sanırım suriyelilerden dolayı aşı sıkıntısı varmış. Gelince biz seni ararız dedi hemşire. Dedim bir sıkıntı olmasın aşı zamanı geçmesin sıkıntı yaşamayalım yok dedi problem olmaz. Ama ben bir de kendi doktorumuza sorucam bi sıkıntı olur mu diye