Derinmevzu20 Symayldrm ben de anlamıyorum kuzenim de emziriyor o da erken oldu, bi çizgi varmış o çizgi ince şuan emzirdiğin için dedi. Bende gelsin diye bekliyorum dikişin üzerinde koca bir göbek var
Symayldrm Yigitiminannesi evet sanırım görünmem lazım hiç bende öyleyim diyen olmadı çünkü teşekkür ederim