Symayldrm canım ben ilk 20 gün kanamam oldu sonra bitti kızım 4 aylık olucak ilk reglimi oldum normal gidiyor birde ben tüplerimi bağlattım ama senin dediğin gibi olmadım ben yani kanama bitti 3,5 aylık olduk ozansan kadar hiç kanama olmadı regli oldum şimdi seninki bana tuhaf geldi çevrem dede hiç böyle birşey duymadım sürekli kanama gelenini yaşayan var mı bilmem ama bana normal değil gibi geldi en iyisi sen kadın Doğum dr kontrole git derim en iyi bilgiyi onlar verir