Minikkurbagam ayneeen, Oglum un duzensız Bi beslenme sekli var gecenin bı vakti yemek yemek istiyor, cocuk tur actır demeyin hiç😆tok oluyor cunku, uyumamakçin le bazen mutfağa kosuyor ve alışkanlık yaptı onda, bende öle olsun istemiyorum esime kalsa cocuk o yssın kafasında ama öle değil işte işin aslı, beslenme alışkanlıklarımız bebeklıgımızden yerlesırmıs bilinç altına, bunları dusunen yok tabi, yesin dıyo babası, zayıf cocuk kglu degılkı diyo amaiç ilerisi için obezite sebebi, 🤦♀️