Minikkurbagam 3 yasında suan ozaman naptıgımı cok detaylı hatırlamıyorum ama kendi yıyebılecrgı seyleri Kesınlıkle kendı yedı, blwnın tek sıkıntılı yanı misafirlikte falanda kendı yemek isterdi ama hallederdık Bi şekilde, şuan kendi yer herseyını halleder yemek yemeyle alakalı zamanında rahat bıraktığım ıcın diye dusunuyorum ben 2. bebiş ide öyle büyütürüm, kucucukken corba falan gibi seyleri ben veriyordum şimdi corbasına kadar kendi içer, ben motor gelişimi içinde cok özgür bırakırdım yani sadece yemeyle alakalı degıldı ama işe yaradı