MarlaSinger Hoşgeldin ✨ Ben Romanya’da yaşıyorum, eltim ve eşimin abisi oldular aşıyo. 2 gün önce 2. dozu vuruldular. Yan etkisi hiç olmamış kol kası ağrısı dışında. Bir de eltim 2. dozdan sonra biraz uykulu hissetmiş o kadar. Sağlık sektöründe çalışan arkadaşım ve eşi de aynı şekilde aylar önce vuruldular ve hiç yan etkisi olmadı diye biliyorum. Bir kaç gün önce haberlerde diyaliz sonrası aşı vurulan bir adamın vefat ettiği haberi vardı fakat aşı kaynaklı değil tamamen hasta olduğu için diye düşünğyorum, yan etki yapmış olabilir. Şöyle, ben vurulmak istiyorum, eşimle benim antikor testimiz pozitif çıktı, yine de istiyorum fakat eşim biraz korkuyor. Aynı mıdır bilmiyorum ama grip aşısına karşı alerjisi var. Yaptırmalı mı hiç bilmiyoruz. Ama yaptıran tanıdıklarımda hiç yan etki yok.