Merhabalar anneler.
Çevrenizde biontech aşısı olan tanıdığınız veya yakınınız var mı? Çin aşısının etkilerini biliyorum çok arkadaşım oldu. Bende sağlık personeliyim biliyorsunuz. Henüz covid olmadım. Olmadan da aşı olmak istiyorum her ne kadar çekinsem de.
Haftaya büyük ihtimalle biontech aşısı olacağım. Aşı ülkemize yeni geleceği için aşıyı ilk olanlardan olacağım büyük ihtimalle. Haliyle çok yeni bir aşı olduğu İçin tedirginim herkes gibi. Etrafında biontech aşısı olan varsa gözlemlerinizi merak ediyorum.