CanselK incitanemmm vakumlu kavanozum var, onun içinde saklıyorum. Buzdolabında saklanmaz diye biliyorum. Normal kapaklı saklama kabına koyabilirsin
incitanemmm CanselK 7 bucuk aylik bende muz koydum tam olgunlasmis bir muz vardi .simdi pismek uzere cikaracagim birazda firindan
Mutluyuvam CanselK merhaba tarif ıcın bende tesekkur ederim yapacağım bjrazdan sadece 6 aylık bebe tarcın konulabılırmı zarar etmez degılmı
incitanemmm CanselK ben begendim esimle yedik esim bebeklere tatsiz seyler yediriyosunuz dedi :) seker yok ya :) ici hafif yumusak tam kitir kitir olmadi disi sert ici biraz daha yumusak az mi pisirdim acaba yoksa boyle mi oluyor disi alti kizarmisti
Pamuk_bebegim42 CanselK Canım merhaba 7 aylık bebeğime yapabilir miyim birde ne kadar süre ve nasıl saklıyorsun
CanselK Pamuk_bebegim42 canım ben vakumlu kavanozda saklıyorum, dolaba koymuyorum. Biz 5 en fazla 6 günde tüketiyoruz . Bende 6 aylıktı başladım vermeye, gece maması yapıyorum onun içine bile koyuyorum tok tutuyor
CanselK incitanemmm yok tam kıvamı ☺️ Benimde öyle oluyor yaptığımda , afiyet olsun bebişe. Zamanla sertleşirse azıcık sıcak su serp üstüne
Seerdaay Ebruli64 bence yapabiliyorsanix kendiniz yapın çünkü nerdeyse hepsinde şeker var🤷ben denedim ama benim yaptıklarım güzel olmadı🙄hipp organik elmalı bisküvi var,migrostan alıyorum oğlum 18 aylık ara öğün gibi veriyorum