Cheddar aaa gerçekten mi aslında bende aksine çok memnun kaldım 2 defa ayrı ayrı muayene etti. Öncesinde göz kayması olan akrabamizdan 2 kişiyi ameliyat etmişti bende onların tavsiyesiyle gittim. Onlarda çok memnun kalmıştı ameliaytlari çok başarılı geçmiş.
O kadar para veriyorsunuz, devlet hastanesi muamelesi yapması hoş değil