Pembebeyzmavi yani canım bebeğin doğal gelişimi bu aslında çoo güzel bir şey vücudunu keşfediyor el kol bacak koordinasyonu 😀engellemek doğru olmaz sadece zamanlaması yanlış ona da yapacak birşey yok 🤷♀️ Bizimkini gece normal yatırıyorduk sabaha beşiğin yan yatıp bacaklarını da korkuluklardan çıkarmış vaziyette buluyorduk 😆