Pembebeyzmavi 7 aylık kızım bu gece sürekli ayakkarını havaya dikti hatta elleriyle onları tutmaya çalıştı sürekli ama sürekli hiç durmadan. Gözü kapalı uyumak istiyor ama hareketlilikten dalamıyor tabii doğal olarak. Kesinlikle gaz değil bu arada yani ayaklarını ya sağa sola savuruyor yada havaya dikiyor.
lazannesi Pembebeyzmavi canım bazı bebekler yeni ögrendikleri şeyleri bir süre uykuda yaparmış öyle diyorlar. Ama bazı bebeklerin de fıtratı bu sanırım çünkü benim oğlum da 9aylik aşırı hareketli bir bebek 6. Ayından beri sabit uyuduğu tam daldığı bir gece yok. Gözü kapalı emekler döner elini kolunu savurur kalkıp oturur asla gözü açık değil kendi uyur ama beni uyutmaz artık iyice abarttı elini bir yere atsa tutabileceği bir yerse kalkar e tabi uyuduğu için kalkamaz birden yatağa geri düşer 🤦 yani ben bir çare bulamadım inşallah seninki de bunu huy haline getirmez
Fatosemir Pembebeyzmavi o hareketleri yeni öğrendiyse gece denemek istiyordur. Düşünsenize siz garip bi yeteceğinizi keşfettiniz hiçbir şey olmamış gibi uyuyabilir miydiniz ;)
SinemB Pembebeyzmavi benimki de 5.5 ayda. Öyleydi bir ay devam etti ayakları havada uyuyordu sonra uykusunda emmeye çalışıyordu falan müdahale etmedim 7 aylık olduk nadir yapıyor
biregesevdasi Pembebeyzmavi oğlum 5 aya giricek aynılarını yapıyor ayaklarını havaya kaldırıp ağzına sokuyor oynuyor ellerini havaya kaldırıp inceliyor daha yeni öğrendiği için her dakika yapıyor hatta beşikte yüz üstü dönüyor gitmeye çalışıyor bunları uyurken yapıyor😀😃
Alparslan0101 Fatosemir çok mantıklı lan 🤣 çok haklısın 🤗 lan dedim ama icimden direk oyle geçti yani 🤧
MerveDilbaz Bizimki de on ikinci ayında, sürekli uykusunu bölüp oturuyor veya ayağa kalkıyor beşikte. Hamakta biraz sallayıp yerine alıyorum sürekli. Uykusu ne zaman düzenlenecek bilemiyorum 🥺 size de kolay gelsin 🌺
17112020 Canim ya..dusununce cok tatli geldi bana☺️☺️ zamanla gececektir bnce yapacak bisey yok buyuyor keşfediyor ne güzel
Fatosemir Pembebeyzmavi evet geçici ta ki diğer yeteneğe kadar 😂 sonra kalkıp oturcak, ayağa kalkıcak oooo var bir sürü :)
Pembebeyzmavi SinemB zaten müdahale edilmiyor ki😂 ben indiriyorum o kaldırıyor. Neyse günün sonunda yine uyumadı bu gece birde ayak kaldırmamız çıktı
tavsancikinannisi Pembebeyzmavi inanamıyorum benimde 7 aylık oğlum aynılarını yapmsktsn uyuyamadı dün gece nöbetçiydim resmen
Pembebeyzmavi tavsancikinannisi hadi yaaa😢 sizinde ilk kez mi oldu böyle birşey. Gaz olmadığına eminim ama birde yeni öğrendiği hareketi yapmaya çalılıyor diyorlar ama benim kızım dönmeyi yeni öğrenmediki dönüyordu zaten anlamadım gitti🤦🏼♀️
minibiranne Pembebeyzmavi o dönemin özelliği canım ayakları kaldırıp ellerle tutmaya çalışmak 8 aylığız hala ara ara yapıyor uyandığı kenar koruyucu dan çıkarıyor hatta müdahale etme canım zamanla azalıyor 😬
Pembebeyzmavi minibiranne müdahale etmiyim mi gerçekten? Bende sabahın 4 ünde çaresizlikten ayaklarını tuttum elimle hep ama başedemedim yine kaldırdı yine kaldırdı aynısını yapıyım dedim yani 3 kaldırmadan sonra yoruldum😂