RabiaBeyda ben gece boyunca ağlayınca bütün evi dolaşıyorum kucağımda. Anca öyle sakinlesiyor. Pamukçuk olabilir mi ağzında. Bizim de var temizlettik bir kere bir kere de evde yapcaz. Ondan da rahatsız olabilir. Benim çok fazla sutum yok arada mama takviyesi yapıyorum. Memede çok kalmıyor o yüzden. Hemen sıkılıp bırakıyor içince.