RabiaBeyda
Başka söyleyen oldu mu bilmiyorum ama aç olma olasılığı çok yüksek. Kendimden biliyorum benim de bebeğim ilk ay sürekli ağlıyordu, uyumuyordu, uyusa da çok kısa süreli uyuyordu. Bebeğimin saatlerce ağladığını bilirim.
Doktoruna defalarca sordum kolik dedi. İnternetten araştırdım hep kolik yazıları çıktı karşıma amaaaa sonradan anladım ki bebeğim açmış açlıktan ağlıyormuş,zaten son dönemlerde ağlamamaya başladı çünkü açlıktan sarılığı artmıştı ve uyanamıyordu.
Çok kötü günlerdi, kendime milyon kez kızıyorum nasıl anlamadım açlığını diye.. Bebeğim 10 aylık oldu hala içim sızlıyor, kendimi tutamayıp ağlıyorum.
Mama deneyin, denemekten zarar çıkmaz.. Bebeğinize kulak verin, ben yapamadım siz yapın 🙏