Yagmuralmila Hant 40 aslında %10 değerinde oluyor … Sizinki %25 değerinde oluyor ..bir cm bile farkediyor
Hant Yagmuralmila kusura bakmayın bilseydim yazmazdım ben size moral olsun diye yazdım . Bilgi için teşekkür ederim
eceunverkanra Yagmuralmila Bas cevresini ayina gore degil de dogumdan itibaren olculen rakamlara gore az cok diye yorum yapiyor doktorlar. Belirli gelisim gostermesi gerekli diye. Persentil de o aylarda cok genis bir aralikta. Benim oglum bas cevresi 34 dogdu su an 41cm. Doktor her ay duzenli buyudugu icin normal kabul ediyor.
eceunverkanra Yagmuralmila Ben persentil tablosundan cok anlayamiyorum, benim oglumun degeri kac oluyor peki? Kafama takildi simdi kucuk mu acaba🥺
Birceninannesi Yagmuralmila 35 cm doğmuştu 4. ayda 40 cm di. Persentilden ben de baktığımda normal değerin altında çıkıyo ama doktorumuz normal diyo önemli olan her ay büyümeye devam etmesiymiş
Yagmuralmila eceunverkanra cnm korkma bu durum genetik olabiliyor.. o yüzden her ay düzenli büyüyorsa takip gerekiyor sadece .. ben bişey olsa herkesten önce ortalığı ayağa kaldırmıştım.. burdan yazmamın nedeni kaç kişi benim gibi merak ettim..
Yagmuralmila Esendemir evet ama bende ölçtüm bende hemsireyim ölçüm kriterlerini biliyorum .. zaten sağlık ocağı 40.5 ölçtü eve geldim ben baktım 40.. aynı gün çocuk doktoruna götürdüm 40 ölçtü .. eve bu yüzden mesire aldım..
eceunverkanra Yagmuralmila Yanlis olcmusler zaten 41,7 olculdu bugun:) 1cmden fazla uzamis oluyor boylelikle benim de icim rahat etti. Yarim cm buyumesini ben de kafaya takacaktim gerci dr’a sordum ben takip ediyorum sorunlu bi durum olsa zaten soylerim dedi