eceunverkanra Yagmuralmila Bas cevresini ayina gore degil de dogumdan itibaren olculen rakamlara gore az cok diye yorum yapiyor doktorlar. Belirli gelisim gostermesi gerekli diye. Persentil de o aylarda cok genis bir aralikta. Benim oglum bas cevresi 34 dogdu su an 41cm. Doktor her ay duzenli buyudugu icin normal kabul ediyor.
Yagmuralmila Morfrenk Allah bağışlasın .. benimki küçük doğmadı 35 cm doğdu ama neden böyle oldu anlayamadım
Mom097 4.ayda 41cmdi. Ama ölçen kişiden kaynaklı da farklı çıkabiliyor. 3.ayda dr 39 ölçtü, ayni gün sağlık ocağında 40cm ölçüldü.
Yagmuralmila Mom097 evet benimde başıma geldi sağlık ocağı 3. Ayda 38 ölçtü .. doktora götürdüm aynı gün 39 ölçtü doktor
Hant Yagmuralmila sizin ki de 40 değil mi aramızda fark yok size neden değerinin aşağıda olduğu söylendi ki
Yagmuralmila Hant 40 aslında %10 değerinde oluyor … Sizinki %25 değerinde oluyor ..bir cm bile farkediyor