Ben değil ama cok yakınım olmuştu. Devlet hastanesinde oldu ve gerçekten kilo verdi ama sonrası tabi ki kolay değil. Yemek istiyor ve asla yiyemiyordu böyle bir avuç kadar birşey yiyordu aşırı üzülüyorduk haline mide ağrısından kıvranıyordu.ömür boyunca yemek yerken asla sıvı (su,çay,meyve suyu) içmemesi gerekiyor.güzel kilo verdi ama ömür boyu diyetli gibi yaşamaktansa bir sene diyet yapmak sanki daha iyi gibi.yeme isteği bitmiyormuş diyordu kendisi doktoru hatta sizin beynininizi değil midenizi aldık yemek isteğiniz bitmicek diyormuş korkutma amaçlı değil bilgi amaçlı yazdım. Şuan pişman mı iyi ki yapmışım mı diyordur bilmiyorum 4-5 sene oldu kahvaltı etsek çay içemez asla mesela